tirsdag den 1. marts 2011

Sodavand...

Er det bare mig, der er MEGA hysterisk, eller hører sodavand sig ikke hjemme i en børnehave???
Tro mig... Jeg har læst børnehavens kostpolitik, pædagogiske retningslinier og årsplan grundigt nok til at vide, at jeg IKKE har misset afsnittet om, at der serveres sodavand  - læs cola - 2 gange om året.
Én ting er, at man ikke kan fortælle andre forældre, at man ikke synes, de skal servere røde pølser, syntetisk slik og sodavand til børnene, når de er til fødselsdag. Ej heller kan man forhindre, at børnene inviteres til McDonald's åh så velnærede fødselsdagsmenu...
Men acceptere, at vores rimeligt økologiske, rimeligt fornuftige børnehave serverer sodavand... FAST... 2 gange årligt... UDEN at informere om det...

DET ER FOR GROFT!!!

Eller hvad mener du?

Og er det LIDT sjovt, at min datter synes det smagte forfærdeligt?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!