lørdag den 22. februar 2014

Hvor er ledningerne henne?

Hov... Hvor er ledningerne henne?


Det sørgede Herren og Størstemusen da lige for... Størstemusen lavede arbejdstegningen:


Og selv Mindstetrolden hjalp til med en god idé til, hvordan ledningen til dvd-maskinen skulle ud på siden af kabelkanalen.


Mindstetrolden og Moderen smuttede i bixen og handlede ind til Dragefest. Som i dagens anledning bestod af frisk grønt, toast og Dragesuppe...


Ja, så ved du, hvad der skal i sådan én...


Ja, ja... de er ved at være raske rundt om mig, og så bliver de til en hvis grad effektive...

Hov... Bagkanten vender da udad på den øverste reol...

Se... Min fine reol har fået ben og står nu i vatter nej nej... ikke kigge på mit skæve hus... den ER i vatter


Jeg elsker mine kasser fra House Doctor. Jeg har flere i hobbyrummet. Jeg knus-elsker dem.
Kunne da sagtens bruge nogle flere...
http://www.janus-shop.dk/aeske-327.html http://designfavoritter.dk/da/diverse-boligfavoritter/189-aeske-saet.html
Ovenpå min reol, står min lille snemand-lampe, som jeg har fået af min mine vidunderlige børn:


Og så er jeg jo i gang med et større projekt, der involverer tøj fra den lokale Genbrugs



Med næsten 14 dages sygdom har Størstemusen haft god tid til at nuldre tæer... og hår... og tænder...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!