mandag den 16. august 2010

10 ting du højst sandsynligt ikke vidste om mig...

En rigtig sjov leg at følge! Lisa har tagget mig, og nu må jeg så hoste op med intimiteterne...

  1. Nogle gange gider jeg ikke være mor før kl. 9... Så sætter jeg film på, smider kiks/frugt/havrefras m.m. i et par skåle og lægger mig på madrassen midt i mellem unger, tv, mad og legetøj og snorker videre...
  2. Nogle gange få jeg en ustyrlig trang til lakrids. Så stopper jeg på tanken, køber en hel pose Panda Lakrids Original og guffer rub & stub...
  3. Selv om jeg får jeg ufattelig dårligt, hader eftersmagen, afskyr koncernen og nedgør dem vidt og bredt, får jeg lyst til McD hver gang, jeg ser M'et... Det kan man da kalde hjernevask! (Har dog ikke givet efter for trangen i flere år!)
  4. Smørcreme (Smør, flormelis og kakao) rørt op med rigeligt havregryn giver en udemærket (lidt klam i længden) dessert... Men Schyyy... Ikke sige det til nogen!
  5. Jeg brokker mig over småting: Folk der ikke lægger varerne med stregkoden forrest, folk der springer foran i køen, folk der overhaler indenom på motorvejen osv... Men mest af alt fordi, så behøver jeg ikke irritere mig over det resten af dagen: Ude af mund, ude af sind!
  6. Ville allerhelst eje min egen butik & café med økologiske specialiteter og frokostleveringer, friske smoothies, sukkerfattige desserter og madlavningskurser...
  7. Jeg kan huske over 14 på hinanden følgende tal-/bogstavkombinationer... Indtil nogen siger noget!
  8. Jeg synger ret godt, og ville gerne være noget ved musikken... Men synes ikke jeg ser "rigtig" ud til showbizz...
  9. Nedgør folk, der siger ting som: "øv, hvor er jeg fed" og "burde jeg ikke tabe mig?" og som går rigtig meget op i udseendet... Men i al hemmelighed hader jeg min egen mave så meget, at jeg faktisk foretrak at være gravid... (Den var i det mindste pæn, da den var rund)
  10. Lægger masser af planer, og laver mange skemaer, men er som oftest for doven til at følge dem...
Puh... det gjorde godt... og ondt!

Jeg sender den videre til:
Petunia
Annette
Mona
Inge
Ditte
og Henny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!