fredag den 20. august 2010

U2 på tæt hold

I søndags kørte min mand, mine børn og jeg selv hjem fra marked i Fredericia.
Når man kører over Gammel Lillebælt via Brovejen, kan man dreje til venstre ad Slengeriksvej, forbi Kongebrogaarden ned til Middelfart centrum. Og netop som vi holdt der i svingbanen, kørte en fed Mercedes med 3 sorte folkevognsrugbrød med tonede ruder ud fra Slengeriksvej, forbi os og til venstre.

Min mand og jeg snakkede om, at det da helt sikkert måtte være kendisser, der havde overnattet på Kongebrogaarden... Store kendisser, taget de tonede ruder og bredskuldrede bodyguards/Chauffører i betragtning.
Nu ser vi ikke rigtig TV og får heller ikke fulgt med i andre nyheder, end lidt spredte avisoverskrifter til hverdag, så


1. Vi var slet ikke klar over at U2 var i Danmark og spillede 2 på hinanden følgende koncerter i Horsens og
2. At Fyns Stifttidende allerede mandag havde en artikel om netop U2's overnatning på Kongebrogaarden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!