lørdag den 4. september 2010

1. uge på MadLog

Jeg elsker Madital fordi den uddeler små smileyer, når det går godt. Den var et fantastisk redskab til at lægge kosten om med, da man let kunne følge med i, hvornår en fødevarer havde et vitamin-formål, selvom der var sundere alternativer, hvor meget fisk man manglede om ugen, om man fik nok vand osv.
Men nu er jeg nået dertil, hvor det ikke længere er nok... Jeg har sådan set fundet selvmotivationen, jeg har lagt kosten om i en sådan grad, at det (langt de fleste gange) er en bevidst overtrædelse, når jeg "falder i!"
Nu vil jeg gerne have moralsk støtte og opbakning, ligesindede og diskussioner... Derfor har jeg meldt mig ind i MadLog. Her kan du for sin vis spise forkert, hvis du bare holder dig inde for kalorierne... Men der er mulighed for Forum-diskussioner, gode råd, opbakning og ikke mindst grupper med ligesindede.
Minus er, at det koster lidt, men hvor meget har man ikke lige sparet på slik, kager og andre søde sager?
Jeg vælger at se på det som et abonnement, på lige fod med et dameblad, blad til forældre eller havemagasin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!