fredag den 4. marts 2011

Zumba

Ja... Så var man jo lige til zumba igen. Åhhh... Man kan altså blive helt afhængig, selvom jeg godt nok synes, det er svært med de salsa-trin! Jeg lærer dem ALDRIG!
Vores latinamerikanske instruktør Daissy er simpelthen SÅ skøn, men der er kul på hele timen!
I dag nåede jeg op på hele 25 minutter, før jeg første gang kiggede på uret, og konstaterede at vi endnu engang ikke var halvvejs, og jeg var forpustet og havde sidestik! Men det var trods alt ikke et kvarter inde, som det plejer at være...
Så fandt man også lige ud af, at man sådan set betaler 329 om måneden i stedet for 276... Det er jo lidt åndet! Jeg skyndte mig at få den rettet :-)
Nu vil jeg gå hen og spise en bønne-burrito med min mand og snakke ombygning!
God aften til alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!