mandag den 26. juli 2010

Av det gør ondt

Jeg havde planer... STORE planer!
Mandens første nattevagt, hvilket var anledningen til at påbegynde træningsprogrammet. (Kommer senere)
Men har altså haft ondt hele dagen. Det er i venstre side, i lysken. Nogle gange småprik under navlen og enkelte gange i højre side, men altså primært og rimelig konstante "syle-stik" i venstre lyske.

Sad et øjeblik og tænkte: Åh nej, blindtarmsbetændelse!!!
Men nu hvor jeg mærker rigtig efter, minder smerten mig om 1 af 2 ting:

1) Jeg er gravid... Det håber jeg sørme ikke!!!!

2) Jeg er midtvejs i min menstruationscyklus... Har glemt hvordan det føles?!

Jeg skyder på det sidste... Afventer... Gider i hvert fald ikke obsesse over det!!! (Hvis jeg kan)

Det korte af det lange: Arbejder videre med at lave et egentligt træningsprogram, og venter med at påbegynde den reelle træning til i morgen! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!