mandag den 28. februar 2011

Model mål

Okay... Mit mål har hele tiden været normal BMI (og med en sølle højde på 158cm) må det blive til max 62 kg. Så 62 kg var mit mål.
Nu er jeg nede på 69 kg... Ikke færdig endnu, men jeg begynder altså at tabe mig "forkerte" steder. Mine hænder er meget tyngde, der er ikke meget fedt på ben (bortset fra inderlår) ej heller arme. Men maven... den er da skrumpet 15 cm på de tabte 11 kg... Men så slår det mig:
Der er jo også den berømte æbleform-udmåler... tænke tænke...
Jo jo.. Æbleform = Bugfedme... Kvinder under 80 cm i taljen... Bum bum... Den siger... 86 cm - altså 6 cm endnu!!! Det er da ikke så slemt - Jeg har allerede tabt 72%
COOL!
Nå... Men så prøver jeg så lige motion-online's talje-højde ratio beregner... Altså det giver jo meget god mening, at tallet ikke passer på alle højder. Jeg tager testen. Den siger 78 cm (det stemmer jo ok overens med de anbefalede under 80 cm)
Dvs. 8 cm endnu!!! Det er da HELLER ikke slemt... Lidt værre, men IKKE slemt!... Bum bum, så er jeg 65% på vej...
Stadig COOL!
Hey! Hvis man omregner de dersens model mål (90-60-90) til at passe min hofte/bryst diameter (som faktisk stort set ikke har flyttet sig, og føles hårde, læs knogler og kan ikke rigtigt tabe mere) - De er 103cm... Mine model mål ville så være... Bum bum... 103-74-103. En talje på 74 cm???
Hm... det må give 56%
SEJT! Jeg er altså OVER halvvejs mod min nye modelkarriere!!!!
ÜBERCOOL!

1 kommentar:

  1. Fantastisk måde at se på tingene! Dejligt indlæg - Du fik mig til at smile.
    Held og lykke med modelkarrieren ;-)

    SvarSlet

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!