onsdag den 1. juni 2011

Snot.... Og så er det ikke engang det værste!

Hovedpinen... En kæmpemæssig skruetvinge, der sidder og nager liiige der, hvor det gør allermest nas!!!
Rygsmerterne... Som om 17 elefanter afholdt deres sidste zumbaoptræden med min ryg som dansegulv?!
Tør hals... Især om morgenen kan Sahara efter 10 års tørke end ikke komme op på siden af, hvor støvet der er i halsåbningen. Og hvem har givet den søløve lov til at bo der???
Trætheden... Kan muligvis vinde mesterskabet i mest brug for søvn, og overhaler både spædbørn og teenagere... *Gab*
Hvis jeg brokker mig meget mere, skal jeg ydermere gå gennem en kønsskifteoperation... Sjældet har man hørt megen piben, fra en syg uden Y-kromosom!
Åh.. Og så har jeg ikke engang fortalt det allerværste:
Min mand har lige annonceret, at hans hals er lidt øm her til aften!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!