søndag den 8. juni 2014

Madplan Uge 24: Stjerner



Vi skal se stjerner! Hele næste uge står madplanen i stjernernes tegn.

Mandag
Stjerner er godt! Tarteletter er godt! At opbruge det overskydne filodej er godt!
foto lånt af Delicious Magazine

Tirsdag
Bruchetta af stjerneformet brød.
foto lånt af Amazon.com


Onsdag
Hvorfor skal pizzaboller være runde?
foto lånt af Childhood101

Torsdag
Et klassisk stjerneskud går man aldrig galt i byen af.
foto lånt af Smag & Behag

Fredag
0. klassernes første diskotek. En begivenhed for de små stjerner

Lørdag
Mexikansk mad er så... lørdagsagtigt... Og det er fantastisk sommermad i øvrigt. Jeg har en opskrift på Cheddar-stjerner i min vegetariske kogebog, som jeg har haft lyst til at prøve længe.
foto lånt af Not Martha
Jeg har SÅ længe haft lyst til at prøve kræfter med en rigtig Bree-dessert: Key Lime Pie. Og så skal der selvfølgelig være lidt stjerne over den. [opskrift inspireret af Ann Richardson og Emeril Lagasse]
foto lånt af Le Chef's Kitchen

Søndag
Hvad kan bedre afslutte en stjernemadplan, end en vaskeægte michelin-stjerne-ret. Og der ligger tilfældigvis en fasan i fryseren. Den eneste erfaring jeg har med fasaner, er dog hvor stort en skade de rent faktisk kan forårsage i forruden på en bil...
Fasan i Römertopf med bacon, cider og æbler. [inspiration: Marcus Eaves]


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!