søndag den 1. juni 2014

Ønskebørns Yndlingsretter

I kan bare vente jer

12. juni kommer Ønskebørns Yndlingsretter - kys kræsenhed farvel på markedet.
Jeg glæder mig som et lille barn, for jeg får nemlig lov at læse den, afprøve den og ikke mindst anmelde den her.

Glæd jer.



På forlagets hjemmeside står, at bogen "lærer børn at spise sundt så de får en sund livsstil fra de er helt små. Herved forebygges at de bliver kræsne med alle de konflikter og kaos omkring spisebordet, som det fører med sig." Og konflikter omkring aftensmaden kender vi kun alt for godt herhjemme, hvor Størstemusen kan sætte sig noget på tværs over kogte rodfrugter og sammenblandede retter.
Jeg glæder mig især til at læse forfatternes omfortolkning af de 10 kostråd som "vrøvlevers og rim", lige noget for skolelæreren og legebarnet i mig.

[Dette indlæg er sponsoreret]

2 kommentarer:

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!