søndag den 6. oktober 2013

Restelørdag fra fryseren & En Madblogger Udfordring

Børnene ønskede pommes frites i massevis. Så lørdagens resteprogram blev erstattet af "tøm-fryseren-programmet".


La Cucina Nada har startet en meget spændende Madblogger Udfordring. Den går i al sin enkelthed ud på, at én madblogger skal kopiere én opskrift fra en anden madblogger. Alt dette inden 1. november 2013. Den komplette liste finder du her. Sund Mums, der dagligt laver sund og nærende mad, der tilgodeser hendes fødevareintolerancer, skal kopiere en opskrift fra bloggen her. På samme måde skal jeg kopiere en opskrift fra Sukkerhjerte, der er passioneret amatørbager af alt fra cupcakes til bryllupskager. Hun har vanvittig mange lækre opskrifter, men jeg skal jo have genbrug, økonomi og årstid in mente, så lige der er kageverdenen ikke den letteste. Men jeg tror, jeg har en idé :-)

Åh, og så savner jeg altså mit Canon kamera. Vi har mistet det, og vi kan på ingen måde huske hvor, vi havde det med sidst. Heldigvis er der udmærkede kamera'er på vores smartphones, men de kan jo ikke indstilles ift. lysopsætning eller noget. Øv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!