mandag den 7. oktober 2013

Restesøndag

Søndagens rester: Rester på brød ;-)
Selvom vi havde mange rester, og havde udryddet mange rester, var der stadig flere, og et par nykommere, da vi kom til søndag. Så det blev til rester af brød med bl.a. laks - som pigerne genfandt en passion for.


Børnene siger aldrig nej til havregrød, så det lavede moderen naturligvis også. Dog var der stærk mangel på æblemod, så det må vi hellere få lavet om på meget snart!


Rester af andebryst og pommes frites, godt spædet op med ketchup - Biksemad-style!

Det var så denne uge. Inspireret af rester. Der var ikke mange sofistikerede opskrifter, men køleskabet og pengepungen har nydt denne uge!

Næste uges madplan: SUPPER!
Ugens inspiration:

2 kommentarer:

  1. Min mand ville slå mig ihjel hvis jeg kun lavede supper en hel uge ;0)

    Men jeg glæder mig til at se hvad du finder på

    SvarSlet

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!