lørdag den 5. oktober 2013

Resteugen Onsdag og Torsdag (ja, jeg er bagud)

Glemte fuldstændig at tage billeder i onsdags.
Det var faktisk min fødselsdag, ikke den mest vellykkede af slagsen, men dog stunder af lykke og hygge :-)

Min mor havde medbragt kanelsnegle til kaffen og Herren havde bagt boller, så der var faktisk ikke den store appetit til aftensmaden.

Onsdagens rester: Oksefond, kogt kyllingefilet

Oksekødssuppe med kyllingetern og nudler med tilbehør som frosne ærter, soyacuisine og gulerodsstænger.

Herren overtog madlavningen torsdag, da jeg havde et aftenmøde. Og selvom han ikke havde koordineret det med mig, brugte han alligevel en del rester.

Torsdagens rester: Hjemmelavet ketchup, basilikum fra krukken, pecorino-ost

Pizza med ketchup, basilikum, pecorino-ost, majs og oksespegepølse.

Pizzadejen er altid den fra Karolines Køkken 6 s. 33
Læs den online på arla.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Umm Happy Happy Happy.... Tell Me'bout it!